Гарантія та сервіс

(073) 797-72-22

SComp
ЗАДАТИ ПИТАННЯ:
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

garantia

На вироби та наданні роботи надається гарантія, терміном від 2-х тижнів до 120 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії зазначений у гарантійному талоні виробника або гарантійному талоні “SComp“.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у виробі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

Постачальник (продавець) гарантує надійну роботу виробу за дотриманням замовником (покупцем) правил та умов його експлуатації.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісний центр SComp або сервісні центри авторизовані виробниками. Ви можете самостійно звернутися до найближчого сервісного центру або відправити виріб до нас, тим самим способом, яким його отримали, або іншим зручним для вас способом, і ми самі відремонтуємо його у власному або авторизованому сервісному центрі та відправимо його вам назад.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну при дотриманні умов експлуатації виробу, усуваються сервісними центрами безкоштовно, у строки, зазначені в УМОВАХ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (пункт 4).

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

  1. Гарантія дійсна лише за наявності та чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням серійного номера виробу, дати продажу, печатки, підпису продавця та підпису покупця, а також документів, що підтверджують купівлю виробу.
  2. Гарантія включає виконання ремонтних робіт та/або усунення дефектів. Якщо в гарантійний період виріб, який ви купили, виходив з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в сервісному центрі SCompабо авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо виріб на аналогічний або повернемо гроші. Ця гарантія не поширюється на періодичне обслуговування, ремонт або заміну комплектуючих у зв’язку з їх природним зносом.
  3. Безкоштовний ремонт, заміна або повернення грошей провадиться лише протягом терміну зазначеного в гарантійному талоні.
  4.  Гарантійний ремонт провадиться протягом двох тижнів. У деяких випадках час ремонту може бути продовжений, але не більше ніж на один місяць.
  5. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.
  6. Вироби, що потребують спеціального налаштування та встановлення, повинні встановлюватися постачальником (продавцем) або уповноваженими ним для цього особи.
  7. Встановлення, налаштування, профілактичне та технічне обслуговування проводиться за рахунок замовника (покупця).
  8. Виріб придбаний у постачальника (продавця) знімається з гарантії та безкоштовний ремонт, заміна, повернення грошей  не провадиться у разі порушення правил, викладених в інструкції з експлуатації, а також:
  • якщо виріб був пошкоджений під час транспортування (службою перевезення, самовивіз, тощо), зберігання або замовником (покупцем) було порушено правила його експлуатації.
  • сліди механічних пошкоджень комплектуючих або виробів, які можуть бути класифіковані як сліди удару.
  • пошкодження, спричинені потраплянням усередину або на поверхню виробу сторонніх речовин, предметів, пилу, рідин, комах, тварин, впливу хімічних реактивів або інших активних речовин.
  • пошкодження елементів на материнській платі та інших комплектуючих виробу, вихід яких з ладу є прямим наслідком порушення правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильної напруги живлення, “гаряче” підключення, нехтування правилами електричної безпеки тощо).
  • пошкодження, спричинені експлуатацією без електричного заземлення або без єдиного контуру заземлення.
  • пошкодження, спричинені невідповідністю Державним стандартам параметрів мереж, електромагнітним, вібро- та термоумовам, телекомунікаційних, кабельних мереж, а також умовами експлуатації обладнання (кліматичними та іншими).
  • якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції чи схеми виробу.
  • якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалася у виробничих чи професійних цілях.
  • застосування придбаного виробу не за призначенням.
  • виріб, що зазнало пошкоджень з причин, що виникли в процесі встановлення, освоєння або використання неправильним чином.
  • виріб, що зазнало пошкоджень з причин, підключення нестандартного обладнання або обладнання яке не пройшло тестування на сумісність з виробом яке було придбане у постачальника (продавця) замовником (покупцем).
  • виріб, працездатність якого як системи порушилася з причин використання замовником (покупцем) не ліцензованого програмного забезпечення, не вміння користуватися апаратною та програмною частиною обладнання, а також у процесі перевстановлення операційних систем, драйверів та інших дій, що виконуються на свій страх і ризик.
  • гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому устаткуванню, що працює у поєднанні з виробом який замовник (покупець) придбав у постачальника (продавця).
  • гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені використанням нестандартних та/або неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів та запчастин.
  • гарантія не поширюється на пошкодження які виникли у разі не проведення споживачем необхідного профілактичного обслуговування з видалення запиленості, змащуванню механічних частин, чищення магнітних головок дисководів приводів.
  • гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені виконанням профілактичного обслуговування самим замовником. Роботи з періодичного обслуговування проводяться постачальником (продавцем) на платній основі за окремим договором.
  • гарантія не поширюється на пошкодження CD та DVD пристроїв які виникли у результаті “розриву” дисків всередині пристрою.
  • якщо виріб має сліди стороннього втручання.
  • у разі порушення цілісності гарантійних пломб.
  • у гарантійному талоні були внесені виправлення та зміни, не завірені підписом та печаткою постачальника (продавця) та підписом замовника (покупця).
  • відсутність повного комплекту постачання (упаковки, носіїв з програмним забезпеченням та/або драйверами, інструкції тощо).
  • якщо було виконано будь-який ремонт або модифікація виробу фірмою або особою не авторизованою постачальником (продавцем) та/або виробником виробу.
  • втрата гарантійного талона.
  • пошкодження, спричинені внаслідок форс-мажорних обставин (стихії, пожежі, війни, надзвичайного, воєнного, стану, пандемії та інші), випадковими зовнішніми чинниками (кидок напруги в електричній мережі, гроза, неправильної вентиляції та інші), а також побутовими факторами чи раптовими нещасними випадками.
  1. Постачальник (продавець) не несе гарантійних зобов’язань перед третіми особами.
  2. У кожному конкретному випадку постачальник (продавець) або майстер авторизованого виробником сервісного центру при первинному огляді виробу визначає, чи було замовником (покупцем) порушено умови гарантійного обслуговування.
  1. При необґрунтованому зверненні, тобто, якщо вияв несправності не вказано або не виявлено під час перевірки, або з’явилося виною неправильного підключення, і при цьому виріб є справним, покупець оплачує роботи з тестування та реконфігурування обладнання згідно з прейскурантом на послуги, що діє на момент проведення робіт.
  2. Чищення обладнання та його профілактика, навчання замовника (покупця) роботі з програмним забезпеченням та апаратною частиною не входять до гарантійного обслуговування.
  3. Програмне забезпечення якщо воно не встановлене фірмою виробником в заводських умовах не входить у вартість виробу та купується окремо.
  4. Постачальник (продавець) не оплачує транспортування обладнання для гарантійного ремонту.
  5. Постачальник (продавець) не відповідає за несумісність виробу, придбаного в нього, з виробами, придбаними інших фірмах, магазинах тощо.
  6. Постачальник (продавець) за жодних умов не несе відповідальності за будь-які збитки які виникли у замовника (покупця) включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання (простої) в роботі, втрати інформації або інших моральних та матеріальних втрат, пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого у постачальника (продавця) обладнання та відмов програмного забезпечення.